Известие

Collapse
No announcement yet.

Марки съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    За това казах, че е в пъти по-добре турско валео.
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #17
      Колеги,питах за смяна на съединител-казаха ми 100 лв за труд и отделно частите.Добре ли ви се струва тази цена?Става дума за Търново

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
        Колеги,питах за смяна на съединител-казаха ми 100 лв за труд и отделно частите.Добре ли ви се струва тази цена?Става дума за Търново
        Нормално е 100 лв
        Video meliora proboque deteriora sequor.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
          Нормално е 100 лв
          +1.

          Comment


          • #20
            А бихте ли ми казали колеги,къде точно се намира семеринга на коляновия вал откъм скоростната кутия.Тука се кьорих по схемите в ръководството и ми се чини,че трябва да се свали и маховика,за да се стигне то тая гад?Някой сменял ли е такъв семеринг?Един колега тука каза,че от него ми хвърля маслото-отдолу е омазано всичко.

            Comment


            • #21
              Аз съм доволен от Валеото,май е турско ама не съм много сигурен...важното е ,че сега скоростите ми влизат като в масло и съединителя е лек като перце-няма такъв кеф,а преди смяната му имах чувството,че ск.кутия
              ше се счупи всеки момент,нямаше такова стържене и хъркане
              THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
              http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                А бихте ли ми казали колеги,къде точно се намира семеринга на коляновия вал откъм скоростната кутия.Тука се кьорих по схемите в ръководството и ми се чини,че трябва да се свали и маховика,за да се стигне то тая гад?Някой сменял ли е такъв семеринг?Един колега тука каза,че от него ми хвърля маслото-отдолу е омазано всичко.
                Правилно си прочел схемите - то стигнеш ли до маховика трудното си го минал
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #23
                  Да се похваля колеги,че вече съм с нов съединител.Възможностите бяха Luk (228лв) и Valeo (284 лв).По ред причини предпочетох Luk-a.Благодаря на колегите,които ми отправиха предложения,но сметнах за по-коректно да си поръчам частта през сервиза,в който правиха ремонта.Майсторът каза,че не е имал рекламация досега от Luk.Самият съединител не можах да го видя,щото не беше дошъл още сутринта като им оставих колата.После видях кутията-имаше надписи само на английски,немски,френски и май на арабски,а бар-кодът почваше с 4-ка.Мисля,че не е менте-в кутията имаше някаква листовка за бонус-точки от всеки продукт Luk и не знам си какво.Както и да е,не вярвах,че може толкова да ми омекне педалът на съединителя-преди беше камък.Сега почва да зацепва още долу,има доволно полу-съединител и така.Като покарам,ще пиша как се държи
                  Last edited by Dimicha; d.m.y г., 19:45.

                  Comment

                  Working...
                  X